Zebra Install & Configure Assist Service, Desktop Printers
Kód: Z1AI-DESK-0
Komplexné riešenia

Poradenstvo a servis

Rýchle a bezpečné dodanie

Viac ako 30.000 položiek v ponuke
Podrobný popis
Záruka na hardvérAk spoločnosť Zebra v zozname výnimiek zo záruky na výrobok alebo v predajnej zmluve medzi spoločnosťou Zebra a koncovým zákazníkom nestanoví inak, na hardvér sa poskytuje záruka na obdobie dvanástich (12) mesiacov od dátumu odoslania od spoločnosti Zebra alebo, s dokladom o kúpe, od dátumu nákupu, podľa toho, čo nastane neskôr, za predpokladu, že hardvér zostane nezmenený a bude prevádzkovaný za normálnych a riadnych podmienok a v súlade so špecifikáciami zverejnenými spoločnosťou Zebra. Jediná povinnosť spoločnosti Zebra v prípade chybného Hardvéru je obmedzená na opravu alebo výmenu (podľa uváženia spoločnosti Zebra) na základe "vrátenia do servisného skladu" s predchádzajúcim povolením spoločnosti Zebra. Koncový zákazník je zodpovedný za prepravu do spoločnosti Zebra a preberá všetky náklady a riziká spojené s touto prepravou. Spoločnosť Zebra je zodpovedná za spätnú prepravu koncovému užívateľovi - zákazníkovi, pokiaľ spoločnosť Zebra podľa vlastného uváženia neurčí, že príslušný hardvér nemá žiadnu chybu alebo nie je v záruke, pričom v takom prípade je koncový užívateľ - zákazník zodpovedný aj za spätnú prepravu. Záručné opravy nebudú koncovému užívateľovi - zákazníkovi účtované. Spoločnosť Zebra nenesie zodpovednosť za poškodenie alebo stratu akýchkoľvek softvérových programov, údajov alebo vymeniteľných nosičov údajov, ani za obnovenie alebo opätovnú inštaláciu akýchkoľvek softvérových programov alebo údajov. Počas záručnej doby na Hardvér sa neposkytuje žiadna technická podpora okrem identifikácie potreby záručnej opravy.
Záručná oprava musí byť vykonaná kvalitne a odborne. Oprava musí vo všetkých podstatných ohľadoch zodpovedať príslušnej zverejnenej špecifikácii spoločnosti Zebra po dobu tridsiatich (30) dní od ukončenia opravy alebo do konca pôvodnej záručnej doby, podľa toho, ktorá doba je dlhšia. Jediným a výhradným opravným prostriedkom koncového zákazníka v súvislosti so záručnou opravou je požiadať spoločnosť Zebra o opätovné vykonanie nevyhovujúcej záručnej opravy.
Všeobecné
Vyššie uvedené ustanovenia o záruke sú neprenosné zo strany koncového používateľa a nevzťahujú sa na žiadny výrobok, (i) ktorý bol opravený, upravený, pozmenený alebo modifikovaný, s výnimkou výrobku opraveného spoločnosťou Zebra alebo jej autorizovanými poskytovateľmi opráv; (ii) v rozsahu, v akom podľa výhradného rozhodnutia spoločnosti Zebra vady alebo poškodenia vznikli v dôsledku bežného opotrebovania, nesprávneho používania, nedbalosti, nesprávneho skladovania, vody alebo iných kvapalín vrátane kontaminácie telesnými tekutinami, vytečenia batérie, použitia dielov alebo príslušenstva, ktoré neboli schválené alebo dodané spoločnosťou Zebra, okrem iného vrátane tlačových hláv, médií, spotrebného materiálu, batérií a iných periférnych zariadení, alebo v prípade nedodržania pokynov na obsluhu a plánovanú údržbu dodaných spoločnosťou Zebra; (iii) ktoré bolo vystavené neobvyklému fyzickému alebo elektrickému namáhaniu, zneužitiu alebo nehode, alebo silám alebo pôsobeniu, ktoré presahujú rámec bežného používania v rámci špecifikovaných prevádzkových a environmentálnych parametrov uvedených v príslušnej špecifikácii.
Dodatočné parametre
| Kategória: | Rozšírené Záruky |
|---|---|
| EAN: | 8596375117846 |
| License quantity: | 1 license(s) |
| Web support: | Yes |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať komentár
_(800_x_600_px)-7.png)